نوشته شده توسط : احمد
دانلود King of the Course Golf v1.2.4 - بازی موبایل پادشاه زمین گلف + دیتا

بازی گلف یکی از ورزش هایی است که طرفداران بسیاری در سطح جهان را به خود اختصاص داده است و افراد می توانند با انجام این بازی مفرح لجظات آرامش بخشی را برای خود رقم بزنند. اگر شما هم از علاقه مندان به بازی گلف هستید فرصت شرکت در بازی زیبای King of the Course Golf را از دست ندهید. طراحی محیط های بازی که با کیفیت اچ دی بسیار زنده و واقعی به نظر می رسند و بازی کردن در شخصیت افراد بسیار معروف در زمان کنونی از ویژگی هایی است که این بازی شما را به سمت و سوی خود جلب می نماید. می توانید بازی را به صورت آنلاین اجرا کنید و با پیوستن به گروه گلف بازان معروف رقابتی سخت با دیگر شرکت کنندگان در سطح جهان را آغاز نمایید.

دانلود موبایل نسخه ی اندروید با لینک مستقیم - 35.5 مگابایت
دانلود موبایل گیم دیتا بازی با لینک مستقیم - 51.4 مگابایت



:: موضوعات مرتبط: بازی موبایل , ,
:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمد
دانلود Thunder Rider - First Flight v1.3 - بازی موبایل تندر سوار: اولین پرواز + دیتا

در بازی اچ دی و فوق العاده Thunder Rider - First Flight شما ماموریت دارید تا با در فرصتی محدود و نهایت دقت کنترل جت های جنگی را به عهده بگیرید و زمین را از نابودی نجات دهید. نظامیان برای فرمانروایی بر زمین همه چیز را به نابودی کشیده اند، شما آمده اید تا با مقاومت و نابودیشان مانع از رسیدن آن ها به رویاهایشان باشید. از تیررس موشک های دشمن فرار کنید، مقر فرماندهی و انبارهای تجهیزاتشان را با آتش یکسان کنید و امنیت را به کره خاکی بازگردانید. تنها 15 دقیقه فرصت دارید تا در هر مرحله اثری از وجود دشمنان باقی نگذارید و با کسب امتیازات بالا و پشت سر گذاشتن ماموریت ها جت ها و تجهیزاتتان را ارتقا دهید. انتخاب 3 حالت متفاوت فیلم برداری، 3 حالت مختلف برای کنترل و هدایت جت ها، گرافیک پرزرق و برق و محیط واقعی از امکاناتی است که بر جذابیت این بازی اکشن افزوده است.



:: موضوعات مرتبط: بازی موبایل , ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 تير 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمد
دانلود Les Miserables: Cosette v1.037 - بازی موبایل بی نوایان - رهایی کوزت + دیتا

در سری بازی های قبل که در سایت قرار داده ایم شما در نقش ژان والژان ناجی رهایی کوزت از مهمانسرای تنادریه نقش آفرینی نمودید. در بازی پرطرفدار Les Misérables: Cosette در ادامه داستان بازی قبل شما به 11 سال آینده سفر خواهید کرد تا همراه با کوزت برای فرار از دست خانواده ظالمش موانع را از سر راه بردارید و سفرتان را با موفقیت به پایان برسانید.با او همراه شوید تا با شرکت در مینی بازی ها،‌ حل پازل های موجود و جمع آوری اشیا برای ارتباط با اطراف راه نجات خود را بیابد. گرافیک بی نظیر، کیفیت اچ دی و صداگذاری جذاب پس زمینه شرکت در ماجراجویی های واقعی را برای شما تداعی می کند.
از دیگر امکانات کلیدی بازی Les Misérables: Cosette:
- دیدار با شخصیت های معروف بینوایان
- روال داستانی بازی
- کشف محتوای نامه Fantine برای شما
- و ...



:: موضوعات مرتبط: بازی موبایل , ,
:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 13 تير 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد